Странице

недеља, 26. јануар 2014.

Detekcija selektovanih objekata fraktalne dimenzije 2 u semi-dozenalnom kvantitetu ili TRIK SA KARTAMA SAMO ZA ONE KOJI MOGU RAZUMJETI



Ne.



- Izaberi jednu kartu.

- Evo, ova.
- E i sad je stavi u špil. Ne, ne, ne tu, nego ovdje.
- Evo.
- I sad ću ja da je nađem. Aha, evo! Je li ova?! :uzbuđenafaca:
- Ne.


Dobro, malo pretjerujem, ali može biti da vam se u životu desilo nešto slično, ukoliko ste prošli kroz ŽELIM DA BUDEM MAĐIONIČAR fazu. Probati ovaj međunarodno poznat fazon - ne ide. Potražiti neki trik na Youtube-u - ni to takođe. Pa šta uraditi onda? Otići na Science Madness, naravno.

Šta mislite odakle sam pokupio sve one fore koje prodajem ljudima na Discovery-ju?

P.S. Prije nego što počnete da čitate ovaj tekst, (osim ako nemate IQ preko 120 ili ste kao mali iz dosade čitali slogove enciklopedija), potražite negdje Vujakliju. Ne VUKAJLIJU, već VUJAKLIJU.Jer ovaj trik i nije baš za svakoga. U posjed istog će doći samo oni koji zaslužuju (čitaj: koji su dovoljno umni da ga skapiraju). Srećno!
Ovaj rječnik, ne ovaj.


Detekcija selektovanih objekata fraktalne dimenzije 2 u semi-dozenalnom kvantitetu
Cilj  ove vježbe je determinacija  odabranih  objekata  (fraktalne dimenzije D=2)  od  strane  člana  ciljne  grupe  numeruma  jedan  kada  broj objekata  iznosi  šest. Semi  -  dozenalni  kvantitet  sadrži  objekte  poređane po uzoru na tri generacije kvarkova u standardnom modelu.  Svaki objekat je  kodiran  posebnim  kodom  osmišljenim  specijalno  za  potrebe  ove  vježbe. Semi-dozenalni kvantitet ima ba š tu vrijednost iz razloga da bi se prilagodio kodu koji je izabran na osnovu 10-18k+23n evaluacija svrstanih u Gausovu raspodjelu.

Dogovorena  je  kompenzacija  za  eksperiment  izmedu  izvođača  eksperimenta i člana ciljne grupe, koja progresivno raste tokom vježbe.

U vježbi se koristi šest objekata fraktalne dimenzije 2 (karata za kockanje). Karta za kockanje je parče krute debele hartije ili kartona, četvorougaonog oblika sa slikom ili brojevima.



Za nastavak vježbe potrebne su tri osobe, od kojih dvije ili više asistiraju u izvođenju postupka, dok jedna od njih predstavlja člana ciljne grupe numeruma jedan.  Ona nije upoznata sa cjelokupnim metodom. Karte  su  poređane  na  proizvoljno  izabranu  površinu  u  dva  reda  od  po tri. Član ciljne grupe ima zadatak da selektuje od jedne do pet karata, sa tim da mora obavijestiti glavnog izvođačaa eksperimenta i asistente o broju odabranih karata. Potrebna je tkanina debljine d = 50 +/-8[mm].


Digitalni šubler - nonijus.

Tkanina  se  koristi  za  onemogu ćavanje  vizuelnog  kontakta glavnog  izvođa ča sa kartama. Najvažniji dio vježbe jeste kod.  S obzirom na to da se koristi šest karata, kod  se  mora  sastojati  od šest  znakova  radi sto  bolje  kamufaže  i  skrivanja koda kako stvarni metod ne bi bio otkriven od strane člana ciljne grupe  numeruma jedan. Šablon koda je sledeći:  prva karta je označena znakom "ja", druga znakom "ti", treća znakom "on", četvrta znakom "mi", peta znakom "vi"i šesta znakom "oni".  Asistenti uvrštavaju znake u proizvoljno kreirane rečenice.  Npr.  ukoliko član ciljne grupe odabere prvu kartu, jedan od asistenata će izgovoriti proizvoljno kreiranu rečenicu u kojoj će upotrijebiti ličnu zamjenicu koja označava tu kartu, tj.  zamjenicu "ja".  Ukoliko odabere više, asistenti će iskoristi sve odgovarajuće zamjenice u jednoj sentenci.  Slušaajući razgovor  koji  se  vodi  izmedu  asistenata,  izvođač  eksperimenta  determinišee selektovanu  kartu  na  osnovu  koda.   Na  taj  način  "pogađa" kartu  i  uspješno obmanjuje člana ciljne grupe numeruma jedan. Tokom eksperimenta, poželjno je pogrešno detektovati prve tri karte kako bi član ciljne grupe pomislio kako metoda nije ispravna, i na taj način povećao vrijednost kompenzacije (Vk) koja se izražava u broju bezalkoholnih pićaa (Bp) (samo u našem slučaju, jer kako bismo radili kada ne bismo bili trijezni. Kompenzacija je proizvoljna i ne utiče na uspješnost vježbe).Povećavanje vrijednosti kompenzacije je direktno proporcijalno broju karata koje se determinišu odjednom.

Rezultat vježbe bi trebao da bude  uspješna  detekcija  selektovanih  objekata  fraktalne dimenzije 2 u semi-dozenalnom kvantitetu i uspješna obmana člana ciljne grupe numeruma jedan.

Dragi čitaoče, ukoliko si uspio da razumiješ sve iznad napisano, sada posjeduješ veliku moć. Zato idi i iskoristi je na prvoj osobi koju sretneš. MAY THE FORCE BE WITH YOU! 

P.S. Prije izvođenja trika, osigurajte se da osoba koju pokušavate obmanuti ne čita Science Madness, ili da, ukoliko već čita, ne ispunjava uslove navedene na početku teksta. Srećno!




Нема коментара:

Постави коментар