Странице

среда, 24. септембар 2014.

We`re back!

  Zdravo društvo, nismo se dugo videli! E pa imamo iznenađenje za vas- Science Madness je ponovo sa vama!
  Do sada smo pisali o raznoraznim temama, među kojima se nalaze i nama lično jedna od omiljenih fizika, pa zatim raznorazni zanimljivi tekstovi o astronomiji, elektronici i tako dalje, da ne nabrajamo sada. Ostalo je još toliko toga o čemu još nije bilo reči, ali tako neće ostati još dugo.

HALABUNGA! Ko još ne voli da raznosi stvari?


  No naravno, svako od nas ima svoju neku oblast nauke koju najviše voli i kojoj posvećuje najviše pažnje, pa bih ja voleo da vas upoznam sa svojom. Nažalost, eksplozije u ovoj oblasti nisu možda toliko dramatične, ali su svakako velike i zanimljive! Da, reč je o astronomiji naravno!
Teleskop, prijatelji, vedro nebo i šolja tople kafe... ma šta ćeš bolje?
  Svemir... jedan tako apstraktan pojam, ako mene pitate. Nije lako zamisliti ograničeno neograničen prostor. A onda još kad vam neko kaže da tu posotji i neka četvrta dimenizija, pa neki period inflacije, crne rupe, pa dodajte na sve to i pojam vremena... au, nije mi bilo lako samo da sagledam sve te pojmove u svojoj glavi, a kamoli da ih razumem. Slagao bih kada bih rekao da sam potpuno shvatio šta znači četvoro-dimenzioni prostor, ili sam pojam svemira i od čega je sastavljen. Ali to je upravo ono što me i privlači da čitam još više o tome, učim, saznajem, i slušam pametnije od mene šta o tome misle!
  Ono što bih ja voleo da postignem pisanjem ovih članaka je da vam približim moje viđenje astronomije i svega što je vezano za nju. Šta je to što u meni budi tu radoznalost i želju za znanjem. Ima toliko zanimljivih, a opet jednostavnih stvari koje mogu da dočaraju način na koji vidite ovu granu nauke. I opet da to ne bude ama baš ni jedan najamnji deo onoga što znamo o biografiji univerzuma. 
  Počevši od Sunčevog sistema, pa do najudaljenijih delova komosa, nalazi se neki deo koji još nismo otkrili, i taj neki mali deo je ono što pokreće astronome širom sveta! Nadam se da ću vam uspešno približiti makar mali deo univerzuma... u ostalom, zar to i nije generalni cilj našeg pisanja? :)

Ub`o čovek, svaka mu čast!

Нема коментара:

Постави коментар